Første gang du besøger selvbetjeningen, skal du oprettes som bruger.
Brugeroprettelsen sker ved at trykke på “Log ind med Nem Id” knappen når du er inde i selvbetjeningsvinduet.
Under brugeroprettelsen skal du udfylde en række oplysninger om dig selv, det er vigtigt at du udfylder e-mail feltet med en gyldig e-mail-adresse, da vi bruger denne mail adresse til at sende dig besked, når der er svar på e-portalen fra din læge.
Når du har udfyldt brugeroprettelses skemaet, og har trykket på “opret ny bruger”, modtager du kort efter en mail fra “noreply@besoeglaegen.dk”. Mailen sendes til den email-adresse du angav, da du oprettede dig som bruger.
Tryk på aktiverings-linket i mailen – et nyt vindue vil nu åbne sig og du vil her kunne se, at din bruger er vellykket aktiveret.
Du kan fremadrettet selv vælge om du vil:
1. Logge ind på e-portalen med dit CPR-nummer samt dit PASSWORD (det du netop har oprettet, da du registrerede dig som bruger)
2. Logge ind med “Nem Id” eller “Mit Id”
Min Læge -App. Når du har oprettet dig på vores hjemmeside, opfordrer vi dig til at hente den app til din mobil-telefon som hedder “Min læge”. Her skal du igen bruge “Nem Id” eller “Mit Id”, for at oprette den.
Når denne er installeret på din mobil-telefon, kan du herfra bestille medicin, skrive korte beskeder til lægen, logge på Video konsultationen efter at have aftalt tid med sekretær