Første gang du besøger selvbetjeningen, skal du oprettes som bruger.

Brugeroprettelsen sker ved at trykke på “Log ind med Nem Id” knappen når du er inde i selvbetjeningsvinduet.

Under brugeroprettelsen skal du udfylde en række oplysninger om dig selv, det er vigtigt at du udfylder e-mail feltet med en gyldig e-mail-adresse, da vi bruger denne mail adresse til at sende dig besked, når der er svar på e-portalen fra din læge.

Når du har udfyldt brugeroprettelses skemaet, og har trykket på “opret ny bruger”, modtager du kort efter en mail fra “noreply@besoeglaegen.dk”. Mailen sendes til den email-adresse du angav, da du oprettede dig som bruger.

Tryk på aktiverings-linket i mailen – et nyt vindue vil nu åbne sig og du vil her kunne se, at din bruger er vellykket aktiveret.

Du kan fremadrettet selv vælge om du vil:

1. Logge ind på e-portalen med dit CPR-nummer samt dit PASSWORD (det du netop har oprettet, da du registrerede dig som bruger)

2. Logge ind med “Nem Id” eller “Mit Id”

Min Læge -App. Når du har oprettet dig på vores hjemmeside, opfordrer vi dig til at hente den app til din mobil-telefon som hedder “Min læge”. Her skal du igen bruge “Nem Id” eller “Mit Id”, for at oprette den.

Når denne er installeret på din mobil-telefon, kan du herfra bestille medicin, skrive korte beskeder til lægen, logge på Video konsultationen efter at have aftalt tid med sekretær